Kvalitní stránka vám vydělá peníze

V minulosti byly zdrojem informací o podnicích telefonní seznamy, vydávané každé dva roky. Se začátkem soukromého podnikání u nás se objevily specializované tištěné katalogy firem, vydávané jednou ročně, zápis do nich stál firmy nemalé peníze, pokud chtěli zveřejnit více, než jen základní kontaktní údaje. Dnes ani čtvrtletní interval vydávání nemusí být zárukou aktuálnosti informací. Pomyslné žezlo krále informací převzal internet.



Stále existují specializované i všeobecné katalogy firem na internetu, některé bezplatné zveřejňují pouze základní informace, jiné specializované zveřejní více detailů. Jedno však mají společné. V případě potřeby měnit informace o společnosti musí být údaj opraven na velkém počtu míst a ne vždy se to dá on-line, je třeba kontaktovat provozovatele. V době dobře fungujícího vyhledávání na internetu je to zbytečná komplikace.

Mnohem lepší volbou je provozování firemní www stránky, na níž máte každý detail a každou informaci pod plnou kontrolou a kdykoliv máte možnost změnit adresu nebo telefon firmy. Kromě adresy a kontaktů zde máte prostor na zveřejnění detailního popisu činnosti, které se věnujete, zkušeností a referencí, máte prostor pro poradnu pro zákazníky či jiné důležitá data, které zajímají vaše odběratele.

Mnoho firem si pamatuje, jak velké částky se platily za zveřejnění firmy ve velkém tištěném katalogu. A porovnávají tyto částky s cenou za webovou stránku. No jeden podstatný rozdíl tu je. Zatímco cena za zápis do katalogu mohla být považována za výdaj, částka, kterou nás stojí tvorba webu specializovanou firmou, je investice. A ta by se měla vrátit. Nebo i vydělat další peníze.

Internetová stránka firmy nemá za úkol pouze informovat o firmě a její činnosti. Dobře udělaný web se základním okruhem informací, které potenciální zákazníky nejvíce zajímají, dokáže až na nulu snížit počet telefonátů do společnosti, čímž odbřemení pracovníky od opakovaného odpovídání stále stejné otázky, ba dokonce ušetříte na počtu pracovníků. Na zodpovězení ostatních otázek s úspěchem využijete sadu kontaktních formulářů a pak už vaši zaměstnanci budou mít skutečně čas věnovat se své práci, místo rutinního telefonování.

Článek vyšel v kategorii Podnikání a označen jako , . Uložte si do záložek.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..