Proč zvolit grafické studio

Pokud se pohybujete v prostředí malého a středního podnikání, jak se u nás v médiích a politice honosně označuje nejvíce rozdrcená vrstva živnostníků a podnikatelů bez nebo s minimálním počtem zaměstnanců, tak určitě přicházíte i vy do styku s vizitkami či letákovými nabídkami, o jichž kvalitě občas máte skromné mínění. Nejčastěji je to výsledek „samo-domo“ produkce lidí, kteří si na vizitky pod jméno nejčastěji píší „majitel“, „manager“, „ředitel“.



I v malém by se měl podnikatel soustřeďovat na to, co se ve velkém jmenuje „core business“. Být živnostníkem neznamená, že si musím ve firmě všechno dělat sám. Ředitele i uklízečku, sekretářku i tajemníka. Hlavičkové papíry i vizitky na inkoustové tiskárně, nabídkové letáky na staré kopírce, šoféra na rozvoz zboží i automechanika při opravě dodávky. Jistě, pokud si to všechno udělám sám, ušetřím. Ale to, co ztratím tím, že nedělám svou práci, ve které jsem dobrý, jsou ztracené příležitosti. Peníze, které nikdy nevydělám, a které bych možná vydělal mnohem snadněji, než jsem ušetřil nějaké tím, že dělám to, v čem se nevyznám a ani nemám na to vhodné nástroje.

Já mám zkušenost takovou, že je výhodnější podle mých přání nechat leták zpracovat a vyrobit grafické studio, které disponuje zkušeným personálem a kvalitní technikou a v „ušetřeném“ čase vydělat tím, v čem jsem dobrý, na celou zakázku a nezřídka i více 😉

Stejně je to i s vizitkami. Nestojí to mnoho, a přitom vizitky z grafického studia mají díky použité technologii několikanásobně vyšší úroveň a nemusím se bát dát je do vizitkáře, jako ty levné z laserové tiskárny, které občas od partnerů na setkáních dostávám a které se mi lepí do vizitkáře, čímž se znehodnocuje nejen vizitka samotná i s informací, ale i vizitkář.

A pokud uvažujete o výrobě obalů na své zboží, specializovaném kalendáři jako dárku pro zaměstnance i obchodní partnery či návrhu loga své firmy, tak neexistuje rozumnější cesta, jak využít služeb specialistů, tedy grafické studio. Pokud tedy berete svou firmu vážně a chcete aby ji vážně brali i vaši zákazníci.

Článek vyšel v kategorii Podnikání, Propagace a označen jako , , , . Uložte si do záložek.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..